Ingen fika...

Fy bubblan vad kallt det är idag!
Tindra trollets tårar bara rann när vi gick till dagis, och näsan och kinderna hennes va alldeles röda.
Hua! Hoppas jag får tillbaka bilen idag! Annars så får J ringa och skälla på dom.
Jag som skulle ta mig en lovely fika på Eclair på hemvägen från dagis, men icke!
Kom ju på att jag hade glömt kortet hemma, så det va bara till att traska förbi. åhh så sur jag vart!
Hade varit så himla gott.. så nu har jag gjort mig en stor kopp the, för att få tillbaka värmen!
Men jag hade ju hellre suttit på Eclair.. men men, sånt är livet!

Fick mig även ett gott skratt förut, Angelina mms'ade en bild på Chrille i gröna strumpbyxor.
Otroligt läckert måste jag säga =)

Idag får jag se vad dagen bjuder på för spännande,
ska försöka få med mig Jonas på stan. Vi ska titta på nå täckbyxor till trollet som han ska få betala.
Jag köpte en jacka förra veckan, så då får han köpa byxor =)
Det är lite för varmt för overallen än. Det är så skönt att hon fortfarande kan ha overallen, för den vet jag är super varm. så då behöver man inte ge sig ut i den djungeln detta år iaf..  Så då blir det den rosa Everest overallen igen, den är ju såå himla fin!


Jag fick med mig jonas på stan.. så då ska han få bjuda på lunch också.. hihi!
Ska följa med mamma på banken om ett tag också, så jag kanske kan lura med henne å fika nånstans :p

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0