Äventyr

Igår for vi till mamma, kände att jag orkade inte vara hemma utifall J skulle komma,
kände inte för att träffa honom.
Så mamma kom och hämtade oss, skulle in på Ica Kvantum en sväng och handla innan vi for vidare till Nedansjö.
Men den snabbisen blev flera timmar, i bilen!
När vi skulle åka där ifrån fungerade inte startspärren till bilen, bilen gick inte att starta, så vi fick sitta i flera timmar i bilen på Ica's parkering, sen runt 16- tiden kom Igge. Men tiden gick faktiskt fort, och som tur va så sov Tindra mest hela tiden annars hade ju hon fått myror i brallan och protesterat mot att sitta i bilen. Jag och mamma hade bull kalas vi. haha... Det vart ett litet äventyr!

Idag är trollet sjuk, hög feber och elände!
Och här sitter vi fast ute i urskogen! Men Jonas va så snäll så han skulle komma med alvedon till trollet.
Hon är så himla dåsig, och det är ju inte vanligt att Tindra är det. henne är det full fall framåt hela tiden.
Så idag tror jag att hon har sett tecknade Pippi, ja säkert 6-7 ggr iaf.
Lill stumpan, hon ser så klen och ynklig ut!

Det här med J då, jag har funderat å funderat!
Är han verkligen värd att jag ska ge han en andra chans?
Jag vet att han verkligen ångrar sig så fruktansvärt mycket,
pratade med han igår och han grät och bad om förlåtelse. Men som jag sa till han, om jag kommer förlåta han.
Då kommer det krävas så himla mycket av han för att jag ska kunna lita på honom igen, om jag ens kommer kunna göra det.
Men han sa att det va det värt, det är värt att kämpa för mig. han gör vad som hellst bara jag förlåter honom.

Åhh, jag vet inte vad jag ska göra. När jag fick reda på det visste jag precis.
Men nu när jag har fått höra saker och ting ifrån två sidor, och inser att den första sidan jag fick höra va väldigt mycket överdriven. Sanningen ligger nånstans mitt emellan!
Men samtidigt känner jag mig ganska äcklad, förlåta kommer jag säkert kunna göra nångång i framtiden.
Men jag kommer ALDRIG glömma!

Kommentarer
Postat av: carro

Låg han med någon annan tycker jag INTE att du ska förlåta honom. ALDRIG!

Annat om det var ett fyllehångel eller något, då kanske jag skulle kunna förlåta, men då skulle han få höra ett och annat först!



Hoppas du väljer rätt! Kram C

2008-10-23 @ 18:21:24
Postat av: Trogen läsare nr 2

Men snälla du, tänk logiskt nu! Otrohet är INTE okej, som jag skrev förut- du förtjänar bättre! Ta inte tillbaka kräket. Om inte annnat så bör du ju tänka på DIN DOTTER. Ska hon behöva leva med nån som sviker och gör mamma ledsen? Ni har just träffats och han gör dumma saker, bara början alltså...

2008-10-25 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0