Bullmage

Imorse va jag såå nära att putta ut J ur sängen!
Han är så noga med att klockan ska ställas på ringning kl 6. Både min och hans telefon.
men sen håller han på och snosar sin klocka 1 timme! Jag stänger av min efter 1 snos.
Jag blir så himla irriterad när klockan hans ringer hela tiden, och högt är det också!
Jag förstår inte varför han ställer den kl 6, när han ändå inte kliver upp!
Så jag  va tvungen att skälla lite :p

Vilket jäkla tråkigt väder det är i dag också.
Hua! Finns ju inget att göra när det är sånnt här väder!
Jag skulle jätte gärna vilja gå ut och gå, men inte i detta väder.
Måste nämligen börja banta nu... igen!
Gud jag gör ju inget annat än å äter hela tiden, så nu har det blivit bullmage igen.
Jag mår så himla illa över mig själv, så egentligen vill jag bara dra täcket över mig och gömma mig!


Nä, jag ska väl ta och hoppa in i duschen nu!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha sparkat ner honom ur sängen, hehe, visst är jag snäll!??

2008-10-02 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0