Älskar, älskar inte ...

Inatt har det varit en sömnlös natt, har sovit sammanlagt 1½ timme kanske.
Jag ångrar så himla mycket att vi åkte hem från mamma igår, hade vi inte gjort det hade saker och ting sett betydligt annorlunda ut idag. men samtidigt, då hade jag inte vetat något. Då hade spelet fortsatt och jag hade fortfarande bara varit lurad och förd bakom ljuset. Jag hade inte vetat något!
J den dumma jäveln påstår att han älskar mig, älskar man nån så gör man inte som han gjorde!
Han påstår att han har aldrig haft såna här känslor för någon förut, han påstår att han aldrig trodde att han kunde få såna känslor för en annan människa förutom sin dotter. men det hjälper inte, inget av det han säger hjälper och det kommer aldrig göra det. Om jag mot förmodan skulle förlåta honom, vad säger att han inte skulle kunna göra det igen?
Det spelar ingen roll vad han säger, han kommer aldrig innanför mina dörrar igen!
Jag vill inte att det ska vara sant, jag tycker om honom så himla mycket! Men nu känner jag mig äcklad och sviken!

Jag trodde på han, jag trodde på oss.
men det va så jävla fel av mig ...


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Hmm. Det verkar ju absolut inte gå bra för dig. Gör antagandet att han sov hos någon annan tjej då? Eller var det möjligen att han gick tillbaka till exet?

2008-10-22 @ 20:58:07
Postat av: Britta

Varför sa du inget förut Ciccilina? Fast å andra sidan så ska jag väl inte veta allt.

2008-10-22 @ 22:49:59
Postat av: Cicci

Trogen Läsare:

Om det hade varit så väl att han bara sov hos en annan tjej. och nej han har inte gått tillbaka till exet.



Britta:

Innan jag vet hur jag ska göra med J,

så vill jag inte att det är så många som vet vad han egentligen gjorde. Inget personligt mot dig!

2008-10-23 @ 16:37:00
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0