Bak & Fram

Idag har det känts som att allt har varit bak och fram.
Vi försov oss i morse, och då blir allt bara pannkaka.
Jag brukar ju lämna Tindra på dagis till kl 8, så hon får frukost där.
Så jag brukar ställa klockan på 7 och snooza 2 ggr, men i morse hade jag snoozat klockan massor med gånger i sömnen. Jag vaknade av att mamma ringde strax före 8. då blev det fart upp ur sängen, på med kläder, upp med Tindra, på med kläder och in i bilen. Jag va helt yr!

Gick ner på stan till 11.30 och tog en fika med Maria på coffee house,
surrade en massa skit, kedje rökte och surrade ännu mera skit.
Va jätte trevligt va ju super länge sen vi träffades. Tiden gick så himla snabbt,
satt där i över 2 timmar. och jag kan tillägga att vi satt ute och när vi väl skulle gå kändes det som att hela kroppen hade frusit. haha.. vi såg nog jätte roliga ut.
Innan jag traskade hemöver gick jag förbi J en sväng, tog en cigg, surrade och pussades :p

Nu blir det till att åka till dagis och hämta lill huliganen! =)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Hahaha. Du och J verkar ha det väldigt mysigt måste jag säga :) Keep it up!

2008-09-16 @ 22:04:10
Postat av: nyfiken

tjenare tjejen nu får du snart berätta vem J är=)

Din nya prins=P

körthårt:D

2008-09-16 @ 23:39:47
Postat av: Mamma mia (den vackra)

Vad får jag för att jag skall hålla tyst!? med tanke på att det är så många som är nyfiken/skratt/:)

2008-09-17 @ 09:04:37
Postat av: Cicci

Ja vi har det jätte mysigt.. =)

vem J är kommer ni nog få veta tids nog =)

och mamma, du får slippa ett blåöga om du håller tyst :p haha, nej då!

2008-09-17 @ 09:29:40
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0