Birsta

Idag har dagen spenderats ute i Birsta med mamma =)
Har införskaffat mig en massa saker hem hit.. det blir bara finare och finare här!
För första gången känner jag mig hemma. Här bor jag!
Förut har jag inte brytt mig lika mycket om hur det har sett ut hemma, har knappt velat sätta upp något på väggarna.
Jag har tänkt att det ska ändå ner igen, det blir bara en massa extra jobb och onödiga hål i väggarna.
Men så känns det inte nu... nu är jag HEMMA!

Innan Birsta tog jag en liten power walk till stan för att träffa J.
Tog en cigg, surrade och pussades :p
Han kom även hit en sväng förut, och jag tror Tindra gillar han ganska mycket.
Jag och Tindra hade "tjaffsat" och Tindra va en allmän surpuppa. men så fort han kom började hon skratta och skoja med han,
och J behövde bara säga nåt så skrattade hon.. ibland är hon lite schizofren sötfian!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0