Birsta

Gårdagen spenderades på ön.
Åt gott och alldeles för mycket, och hade det jätte trevligt.
Vart så mätt så jag va tvungen att knäppa upp byxorna, haha!
Man ska inte vara så finkänslig!
Just ja, jag måste ju berätta en sak som alla hade så himla roligt åt.
Men jag förstår inte vad som va så roligt med det.
Jag skulle titta på Tobias telefon, så jag sköt upp luckan. Men det hände inget,
så jag frågade om inte telefonen fungerade. Den är avstängd fick jag till svar.

Kom väl hem strax efter 24- tiden.
Då fick jag besök av en viss person ; )
Hade det jätte trevligt och mysigt måste jag säga!
Surrade en massa om allt och inget.

Idag ska jag och farmor till Birsta.
Hon vill inte åka själv, för hon är rädd att hon ska åka vilse där ute.
Och skulle hon hitta rätt, då skulle hon förmodligen gå vilse.
Söt farmor!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0