Blöjproblem

Snacka om att människor kan få en på dåligt humör!
Det va Jonas tur att köpa blöjor till dagis, men självklart hade han inte med sig några i morse,
så jag fick skicka med mitt nyöppnade paket så skulle han köpa med sig ett när han kom tillbaka med Tindra.
Det började att han först skyllde på att han inte orkade stanna nånstans, men då sa jag det (Hård som jag är :p) att hade han inte med sig blöjor, öppnar jag inte dörren.
Sen när han kommer har han köpt fel jävla blöjor! Han åkte på den minsta Ica affärn i stan, som inte har någonting!!! Ica Bergsgatan! Det va tydligen svårt att svänga in på kvantum i nacksta, när han bor där! och han vet så väl att Tindra kan inte ha vanliga blöjor, utan hon måste ha Up&Go för annars blir hon jätte hård i magen och resultatet av det blir ju självklart att hon får jätte ont!
Jag har verkligen inga andra blöjor hemma! Jag blir så jäkla förbannad!
Man ber han om en liten jävla sak, och inte ens det klarar han av!
Kvittot hade ju inte pulvret sparat heller, så det blir till att slänga ett helt blöjpaket! Nödvändigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0