Den som lever får se ...

Gud vad roligt det va att jobba idag! Riktigt skönt måste, jag säga!
Ska ner på jobbet i morgon med, det är personal möte då.
Så då blir det en fika med Maria innan vi går på mötet, ska bli himla trevligt!
Vi har massor att surra om, det har hänt mycket sen sist vi träffades =)

Ikväll är det väl planerat att J ska sova här.
Men man vet ju aldrig, dagen är inte över än..
han hinner ju faktiskt ändra sig och bestämma att han ska bo kvar med tjejen.
fast det verkar inte så just nu iaf, han har ju tagit det mesta han ska ha med sig därifrån och kört det till kompisen han ska bo hos.
Men som jag brukar säga, den som lever får se!

Ni ska få en bild på mitt matrum med dom nya matmöblerna, som jag har lovat!
Idag på jobbet kom mamma och Ulf förbi och hämtade min hemnyckel, så när jag kom hem hade dom varit så snälla och varit hit och skruvat upp hyllan och tavlorna! Vilket lyx! =)





Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.
Tindra är hos Jonas, inte vet jag vad han fick för ryck.
han ringde mig igår kväll och frågade om han kunde lämna och hämta Tindra på dagis och ha henne några timmar!
Så det va ju snällt! Tindra vart super lycklig när Jonas kom i morse!
Måste ju även berätta om surgubben J!
Han ringde mig vid halv 8 i morse och frågade om han kunde få åka med mig till stan, för han hade försovit sig.
Och han har ju lika fint morgon humör som mig. Så han satt mest och svor och surade åt allt :p haha..
och jag som hade fått mina 2 timmar på att vakna och få till humöret, va ju på strålandes humör.
så det skulle inte förvåna om han hade en himla lust att dunka mitt huvud i ratten för att jag skrattade och surradeså mycket..
sånt får man faktiskt leva med :p

Nää, duschen va det!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Haha jaa sedär ja :) Det va ju faktiskt helt annat köksbord :D Blindstyre jag är

2008-09-29 @ 21:43:29
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har så fint hemma..

2008-10-04 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0