Evil Eye

Nu har jag varit å lämnat lill gumman på dagis.
så jag får se vad det blir till att hitta på idag, skulle behöva sola känner jag.
men jag får se.. som det lät på mamma så ska hon ev till birsta, kanske blir så att jag slår mig samman med henne =)

Imorse fick jag ett trevligt uppvaknande, J ringde och myspratade lite.
(Fast jag kommer bara ihåg sista halvan av samtalet, tror jag fortfarande sov första halvan :p)
Fast det hade ju såklart  varit mysigare om han kom hit, men han vågade inte när han hörde att jag sov.
Igår tyckte han att det såg ut som att jag skulle slå han när han kom på morgon..
Jag har inte världens bästa morgon humör,och speciellt inte när jag bli väckt!
Jag skulle även ge "Evil eye" en lite morgon kram från han.
J kallar nämligen Tindra för Evil Eye! Haha..
Hon har varit vaken nångång när han har kommit hit, och hon ger han alltid onda ögat, 
ungefär som att "Vad gör du här, med MIN mamma!!! Gå hem!". haha, hon ser så himla gullig ut! =)


Nää, nu ska jag ta och slänga mig in i duschen,
sen får jag se vad dagen bjuder på för bravader!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Några Nyheter angående det vi pratade om igår :D

2008-09-11 @ 10:20:57
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0