Fet knopp

Nu måste jag börja banta... igen!
Det har blivit mycket mat nu, fet mat. hua!
Så nu har det blivit bull mage igen... Nu blir det till att fasta och ta promenader!
Har ju liksom legat på lat sidan ett tag! :p

Igår for jag och hämtade Tindra hos Jonas,
han hade tydligen blivit sjuk eller nåt.
Och inte gjorde det mig nåt, saknade trollet sååå himla mycket!
Efter det for vi till mamma en sväng, sen åkte vi till Matfors å åt.
Sen bar det av hemåt, Tindra fick duscha sen lägga sig.
och jag fick besök, av en viss person ; )

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen,
Tindra har jag lämnat på dagis så det blir nog till att städa lite här idag..


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0