Fika och Present

Idag kom sötproppen J en sväng efter jobbet, han hade köpt med sig fika från Eclair till mig, Tindra och han.
Super gott, fick även en present =)
Han tycker att jag klagar så mycket på att jag fryser, så han har sagt åt mig att jag ska köpa en varm morgonrock som jag kan mysa in mig i. men jag tyckte inte det va nödvändigt, för det finns roligare saker att lägga pengarna på.
men idag kom han med ett stort paket med en jätte fin rosa morgonrock, och den är verkligen super mjuk!
Han är så himla mysig och snäll!

Efter J hade åkt, for jag och Tindra en sväng och hälsade på mamma.
Åt varma mackor.. så det va ju gott!
Sen när vi åkte hem (Nu kommer mamma ge mig en örfil) så höll jag på att köra av vägen!
Jag håller på med så mycket saker när jag kör, satt och fipplade med musiken och tänkte inte alls på att jag körde bil, när jag bara kände inom mig "TITTA UPP!!!" Så jag kom tillbaka till världen och jag va nog inte mer än 30 cm från kanten på vägen, så jag gjorde världens super sväng ut i körfältet.. då vart jag faktiskt lite rädd!

Även att Hanna ringde från hotellet idag och frågade om jag kunde jobba i morgon, men jag hörde inte telefonen så hon hade pratat in på telefonsvararen.. och när jag väl såg det, hade hon fått tag på en annan som kunde jobba!
Och det va verkligen super synd, hade jätte gärna velat jobba! Jag blir ju tokig av att bara traska omkring här hemma!


Nää, nu blir det en cigg innan Idol.
sen lär väl J dyka upp här =)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym F

Nej men nu får det bara nog, hur länge tänkte du hålla oss på kanten?=)

Det är väl ganska solklart att vänner kommer inte med fina presenter och pussas och myser varje kväll=)

Ni är ju som orden lyder ett officiellt par=)

Utmed språker cissi innan jag spricker av nyfikenhet=)

2008-09-18 @ 21:10:51
Postat av: mamma mia som inte är glad på dig..

God morgon!!

Vad fasiken CECILIA, håller du på med!?? nu blev jag inte glad på dig, koncentrera dig på det du skall, med andra ord på bilkörningen när du sitter bakom ratten och dessutom så vet du vad olycksdrabbad E14 är, nu råkar ju jag veta vilken rallyförare du är och det är därför jag är som en predikant som skall behöva predika för dig varje gång du sätter dig bakom ratten, dålig stil Cecilia!

Du har faktiskt en dyrgrip med dig som passagerare.

Jag kommer nog in en sväng, innan jag skall till vårdcentralen, börjar ju med sprutorna idag:( (usch)..

Carpe diem (fånga dagen)

2008-09-19 @ 06:19:01
Postat av: Anonym

Snart skvallrar jag vem Mr J är:-)

2008-09-19 @ 09:45:59
Postat av: Carrolixeen

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3346958.ab

2008-09-19 @ 20:17:45
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0