Gnällspik!

Nu sitter jag hos mamma med färg i håret, som ni säkert vet brukar jag åka hit och färga håret.
Vill ju inte söla ner hos mig.. men jag får alltid höra mammas gnäll att jag är så slarvig.
Idag va det faktiskt mer än det brukar vara, jag hade fått en stor färg klick under strumpan som jag inte märkte.
Så jag hade gått runt i lägenheten.. Hon skällde och va så sur över dom svarta fläckarna på golven så jag va tvungen att skratta. Då vart hon ännu mer sur och jag skrattade ännu mer : p

Sen blir det till att åka hem och träffa J och vänta på att pappa ska ringa och vill åka hem,
är ju som sagt chaufför ikväll till farsgubben!

nu ska jag ta en cigg och skvallra lite med mamma,
hon blir på bra humör av sånt :p haha!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0