Guld Påse

Jag måste ju berätta om personalmötet idag.
Jag har fått över ett företag från ett annat hotell till vårat, med ganska många nätter per år.
för det fick jag en fin "Guld påse" av Ulrika, och den innehöll en flaska rosé vin och ett present kort för 200 kr på Bio.
Jag vart jätte glad och lika överraskad! Så det va himla snällt.
Sen innan vi gick från mötet fick alla som va där en ros. jätte fina va dom!

Hade det super trevligt på stan med Maria, nu har vi inga bekymmer längre.
Verkar som det går bra för oss båda nu =)
Tog en varm choklad med grädde på Coffee House, satt oss ute och myste in oss i en varsin filt, surrade och kedje rökte. Innan vi gick till hotellet vart det en super snabbis på stan.
Köpte ett par svarta byxor som jag kan ha på begravningen på fredag, provade dom aldrig.
men det skulle jag ha gjort, gillade inte alls dom.
satt alldeles för pösigt i bena för min smak. så det får bli jobbar byxor sen =)
Jag och Carolina har verkligen varit i valet och kvalet om vi ska gå på fredag, vi bestämde det att skulle den ena gå skulle den andra också det. I förmiddags idag, vart det i stort sett bestämt att vi inte skulle det.
Men sen ringde Britta och sa att Carolina skulle gå, så då går jag också.


Nää, nu ska jag ta en cigg, sen betala räkningar efter det blir det Idol.
Tror att J ska sova här i kväll å..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Jag tro nog vi gjorde rätt val iaf :) Fick värsta dåligt sammvete när vi hade "bestämt" oss

2008-09-30 @ 23:11:38
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

I Will Fix it for you

2008-09-30 @ 23:25:00
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0