Hjärtattack!

Jag höll på att få en allvarlig hjärt attack förut!
Jag trodde jag skulle dö...
Stog i köket och donade och hade mig.
Plötsligt så ser jag nån i ögonvrån som säger, "Det är inte så smart att ha nyckeln i dörren"
Varpå jag börjar skrika och hjärtat är på väg ut ur kroppen.
Sen mitt i allt så ser jag att det är ju "En viss person". varpå jag skriker "JÄVLA IDIOT, JAG HÖLL PÅ ATT DÖ!!!"
jag tänkte även kasta diskborsten på han, men i samma veva kom jag över chocken.
Så då va jag bara tvungen att skratta.. jag måste ha sett skit rolig ut!
Han trodde nämligen att jag hade hört när han kom, men eftersom jag hade vatten kranen på så hörde jag ju inget.
Sen fick han jätte dåligt samvete för att jag hade blivit så rädd, men han tyckte det va fruktansvärt roligt samtidigt.
Jag satt och skakade i säkert 20 minuter för jag blev så himla rädd.
Inte är väl jag beredd på att det ska komma in nån i mitt kök helt utan vidare bara.
Men det va ju trevligt att han kom en sväng iaf =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

TA OCH SKÄRP DEJ NU........DU SKA BARA HA MEJ......PUSS DIN VILLE

2008-09-06 @ 22:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0