Kalas

Igår vart det som sagt en mat orgie, fast det vart inte sååå himla mycket som det brukar vara.
annars brukar ju jag och Carro kunna smälla i oss minst 6-7 mackor.
men igår vart det 3 st för mig, och 4 för Carolina Vi har kommit ut form, måste träna upp matsäcken tills nästa födelsedag :p haha...
Vid 20- tiden skjutsade jag tillbaka Marcus till Svanö.
Men innan vart det en sväng hem, hade glömt mina cigg, i samma veva kom J förbi.
Så då fick J och Marcus träffas. Det tyckte båda va trevligt!

Tills jag får bilder från gårdagen så kan ni gå in och kika på
Carro's blogg.

Jag och Tindra är kvar här ute på landet, blir det i natt också.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

ja det va lite dålig stil utav dig att inte ta den sissta.. Nu får du träna upp magsäcken till april

2008-09-26 @ 22:54:00
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0