Köbildare

Igår vart det en helt totalt oplanerad utgång!
J kom hit, vi skulle ha en trevlig kväll.. så vi åt och drack lite, men sen va han tvungen att sticka iväg ett tag så då orkade jag inte sitta hemma och vänta. Så jag skickade iväg ett sms till Maria, och hon va med på en lite sväng ut.
Det blev så att vi gick på Svenssons och sen vidare till Irisch. Hade jätte trevligt, drack och surrade en massa skit.
J fick så dåligt samvete för att han skulle lämna mig, så han betalade min kväll igår, fick pengar så det räckte och blev över! for hem vid halv 3 tiden, då kom J. och för första gången sov han här.
Det va verkligen super mysigt och .... trevligt ; )
Somnade inte föräns efter 5 nångång i morse.
Vid halv 11 skjutsade jag pappa till golfbanan, och jag va inte körbar kan jag ju säga.
Tror aldrig att jag har hållit hastighetsgränsen så bra som jag gjorde, körde inte 1 km över tillåtna hastighet.
Det gick ju sååå långsamt, jag va en sån som jag hatar, en köbildare!  men jag ser hellre att jag har kvar körkortet

Nää, nu blir det duschen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0