Örfil

Idag kom vi hem från landet =)
Fortfarande super förkyld och eländig!
Fick besök av en viss person förut ikväll,
så det piggade upp mig lite... eller rätt så mycket! ; )
Sötproppen där! Han va så himla fin när han kom idag,
han hade blivit rätt så skäggig, men nu hade han raktat sig och han är ju så himla fin!
Och eftersom vi träffas (oftast) så korta stunder, så blir det att man saknar honom så himla mycket!
Han är så himla mysig!
Men jag vet en som skulle ge mig en örfil om/när den personen får reda på vem det är :p

Nää, nu blir det sängen.
ska upp tidigt i morgon och lämna Prinsessan på dagis!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: en person

är det den jag tror, så ska jag spöa er ordentligt, båda två

2008-09-03 @ 23:43:33
Postat av: Anonym

Ojdå,stackars dej..

2008-09-04 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0