Paff

Jag blir tokig av att inte göra nåt på dagarna, man känner sig så himla nere.
I går skickade jag iväg en ansökan på ett jobb.. så man får se vad det blir, har väl inga större förhoppningar om att få det.

Inatt höll J på att åka på stryk av  mig : p
Han hade lämnat nå grejer när han va här igår, som han skulle hämta senare.
Men jag va ju så trött, så jag la mig relativt tidigt.
När han kom så skulle han väcka mig och bara meddela sig att han va här,
så han hade petat på benet mitt varpå jag tar världens sats med armen och ska smälla till han.
men eftersom jag hade ögona stängd och sov, så hade jag missat och bara snuddat ansiktet hans.
Han va himla glad över att jag hade missat för tydligen hade jag tagit i för kung och fosterland.. haha!
Det måste ju ha sett skit roligt ut, han måste ha blivit lite paff också!

Nää, nu ska jag ta och hoppa in i duschen!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe du är cool du.

2008-09-23 @ 10:02:02
Postat av: isa

tjena! tycker de låter som om du är lite falig av dej när du sover...haha

kram karm

2008-09-24 @ 21:11:41
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0