Säljaholic

Tänk att det kan vara så roligt att sälja saker!
Jag som alltid brukar ha separations ångest så fort jag ska göra mig av med något,
men nu får jag en härlig kick. Nästan likadan kick som jag får när jag shoppar =)
Va ett par här förut och köpte bärselen. Hon som skulle köpa Bumbon skickade ett sms om att hon inte skulle ha den.
Så nu har jag svarat en annan tjej, som hade skickat ett mail.
så jag får se om hon fortfarande är intresserad av den.
Lite senare kommer det en kvinna som ska kolla på bordet och stolarna.
Känns som att jag har värsta loppisen här hemma.
Måste rota igenom förådet och se om jag hittar nåt mer som jag kan sälja, det här va ju skit kul ju =)
ist för en shoppaholic, kommer nog jag bli en säljaholic :p



På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0