Sjuklingar

Tindra har smittat mig med sin förkylning.
Började igår, kände hur tjock jag vart i halsen, och en sån där  pirrande obehaglig smärta.
Vaknade i morse och va snor förkyld! Halsen funkar inte som den ska och huvudet pulserar, lederna värker och snoret rinner. haha, intresse klubben antecknar va? :p

Åkte ju till mamma i förrgår och eftersom både jag och Tindra är sjuk,
så stannade vi kvar här. så får mamma pyssla om oss =)
Men igår vart det en avstickare till stan på några timmar.
Träffade en viss person ;) Han är ju så underbart gullig och mysig!

Nää, nu ska jag mysa ner i sängen med Tindra,
får bli en bättre uppdatering en annan gång.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0