Smörgåstårta

Idag fick Prinsessan gå på dagis som sagt, och härja av sig!
Och det behövdes nog kan jag säga =)
Även att Jonas ringde mig på förmiddagen och frågade om han kunde få följa med och hämta Tindra och visst fick han väl det. Men grejen va att han va i sthlm när han ringde, så inte trodde jag att han skulle hinna.
Men det gjorde han, så han måste ha legat på ganska bra tror jag.
Tindra blev överlycklig, och då menar jag verkligen ÖVERLYCKLIG!! När både jag och Jonas kom på dagis.
Lill gumman min!


Hade även besök av en viss person här idag, innan jag hämtade Tindra på dagis.
Så det va ju trevligt måste jag säga ; )

Efter dagis åkte jag och Tindra till landet ett sväng,
åt Matfors- Smörgåstårta. Den är så gudomligt god så man skulle kunna dö för den.
Eller njae, kanske inte riktigt dö. Men en liten svimmnings attack iaf.
(Nu vet jag en som blir avundsjuk  ;p )
Smörgåstårta, vilket namn egentligen!
Smör - Gås - Tårta
Låter inte så lockande när man tänker efter...

Nä, nu ska jag ta och titta klart på Tv'n,
sen blir det sängen!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kran

mmmmmmmmmm den är god Matfors smörgåstårta.....

2008-09-05 @ 12:09:15
Postat av: Anonym

Är du fortfarande sjuk??

2008-09-05 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0