Trots Ålder

Tindra har kommit in i världens trots.
Allt är nej, nej och nej. inget är bra och hon lyssnar verkligen inte på vad man säger.
Hon slåss, nyps, bits, sparkas, klöser och river en i håret. Och säger man nåt så skrattar hon.
Hade hon inte varit min lilla älskade hulligan, så hade hon fått en omgång.
Idag har hon ritat med grön krita på soffan, när jag sa åt henne skrattade hon.
Sen har hon rivit bort tapet vid sängen sin, och dom som känner mig vet hur mycket jag tycker om mina tapeter.
Men ännu en gång så skrattade hon när jag sa åt henne.
Och när man säger nåt så är det precis som att hon är sten döv, hon lyssnar inte för 5 öre.
När man ställer sig på huk för att prata ansikte mot ansikte så får man vara beredd på nån av ovan nämnda företeelser.
Jag blir tokig! Och saker blir ju inte bättre av att hon har en pappa som knappt bryr sig, ibland saknar Tindra pappa sin så mycket så att hon gråter och när man påpekar det för Jonas, så har han alltid något annat han ska göra.. ist för att träffa Tindra. Som idag tex. va en pokerturnering viktigare!
Jag blir galen!


Pratade med J förut, han höll på att packa.
Så nu börjar jag tro på honom.. lite grann iaf.
Han har nämligen sagt i en vecka att han ska flytta på måndag (I morgon).
Men jag har inte riktigt trott på honom. men nu verkar det som att han menar det.
Fast det är ju inte måndag än.. så mycket kan väl hända!
Men flyttar han inte som han har sagt, tänker jag nog avsluta det vi håller på med.
Återkommer i morgon om den saken..

Måste ju också tacka
Carolina, som har varit så snäll och gjort om min blogg =)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0