Evighet

I dag är det tvättstugan som står på schemat.
Det är verkligen väl behövligt, Tindra har noll rena kläder tror jag.
Ska eventuellt till Ikea en sväng, måste byta en hyllkonsoll. köpte en hylla i måndags som jag skulle sätta upp igår, men då märkte jag att hyllan va 28 cm medans hyllkonsollen bara va 19 cm. lite irriterad vart jag!

J kom förbi en sväng igår, men han fickinte vara kvar.
Tindra hade inte somnat när han kom, och hon tycker att det är skit roligt när han kommer så då vägrar hon att sova.
Så han åkte och kom tillbaka när hon hade somnat.
Både han och jag va övertrött så det vart bara en massa tok. Han vägrade gå hem, så han vart kvar till 24- tiden.
Inte för att jag ville att han skulle gå hem då, men det hade varit lite skönt att lägga sig tidigt.

Vi kom fram till att vi har hållt på å träffas i en månad ungefär. men det känns som att vi har kännt varandra i evigheter.
och allt känns så enkelt med J, man behöver inte tänka på vad man säger eller gör. man bara är!
Som med den berömda M, va det verkligen inte så. han va ju djupare än djupast. så vi va verkligen som dag och natt.
medans jag och J är väldigt lika, vi går så bra ihop och har så himla kul.
Allt känns så... bra!

Nu blir det duschen sen tvättstugan,
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Nä Cecilia nu tycker jag det ha vart dåligt med bilder på Tindra :) Släng in en dagens outfit eller så :D Såg att du hade ringt igår , Duschade :D Haha Men kunde inte ringa upp har ju nämligen inga pengar

2008-09-17 @ 09:30:24
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0