långnäsa

Idag tog jag mig i kragen och gick till Arbetsförmedlingen.
Så jag ska på nå info möte om nån vecka, inte så kul direkt.. men vad gör man inte!
Pengarna måste inte, så jag måste ju ha ett jobb!

Innan AF tog jag en liten power walk ner till stan och träffade J, surrade lite med honom, tog en cigg och pussades =)
Pratade om allt det som är nu, och samtidigt är jag så säker på honom men ändå så himla osäker.
jag är så himla rädd att det kommer att sluta med att det är jag som står där som ett fån med långnäsa och sårad.
Han påpekar hela tiden att det är mig han vill vara med, att det är mig han tycker om och att det är mig han mår så himla bra med. Men ändå, så är jag så himla rädd och osäker.
Tiden får väl visa hur det blir...
Även att J köpte med sig mat till oss efter jobbet, så vi åt och surrade ännu mer.
Jag märker att jag börjar mer och mer hålla ett visst avstånd till han, för jag varken vill eller orkar bli sårad..

Nää, nu ska jag ta en cigg och samla tankarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0