Hemkommen

Nu är vi hemkommen från landet.
Eller ja, det va ju ett tag sen... Tindra sitter och sover i bilen, hon va så himla trött så hon tvärslockande när vi åkte, så då får hon sitta kvar i bilen och sova för annars somnar hon inte om, om jag bär in henne. Lill fian!

Ska förmodligen till pappa en sväng sen, han hade ramlat genom ett golv idag och brytit några revben,
så när han har för ont för att röra på sig och för ont för att andas, vad passar inte bättre än att en 2- åring kommer och härjar :p haha, stackarn!

Och ikväll lär det väl bli att J kommer förbi, har inte träffats sen Torsdag.. ohhh, en evighet!
Han köpte en ny bil igår, som han gärna vill visa upp. Tror nog att den är jätte fin =)

Snart kommer Marcus förbi en sväng också,
han och co. är på nöjeshallen i Nacksta. så han behövde snus pengar.
Så då måste jag ge han lite stryk... haha, nej då!

Ähh, jag har så tråkigt. så nu måste jag gå och se om hulliganen har vaknat!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är rolig du:)

2008-09-29 @ 16:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0