Kärleksmöte

nu har jag precis kommit hem från, som farmor kallar det "Ett kärleksmöte mitt på dagen"! haha...
Farfar skulle ha bilen så jag åkte och lämnade den. När jag ändå va nere i stan passade jag på att gå och pussa lite på J, eftersom han är i stan å jobbar =)
Han hade även en allvarlig fråga till mig, så jag tänkte... jag vet inte vad jag tänkte.. vart helt ställd.
Ja vadå tyckte jag.. så sa han lite gulligt "Kaaan jag få chans på diiig?" Haha, gud vad jag skrattade.
Och han fick väl det då, bara för att han va så söt... haha :p

Han va så gullig igår när han kom, J har tydligen snappat upp att jag ääälskar vit choklad.
Så ger han mig nåt, såg inte va det va först.. men så sa han att "Nu har jag varit runt i hela stan och det där va den enda vita chokladen jag hittade!" Sötproppen! Chokladen va super god, va med jordgubbsgrejer i. Jätte god iaf.




Vilka akrobater vi är!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

haha okej här är det tvärt om , Borttappadkamera men batterin finns =)

2008-09-17 @ 12:14:00
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0