Frön

Vi åkte ju som sagt och våldsgästade mamma och Ulf igår.
Men först va vi tvungna att ta ett stopp på Ica matfors och köpa smörgåstårta.. mumsigt!
Haha, och gud vad vi härjade runt på affären. Tindra och Molly ska ha en varsin liten vagn, så det va bara att lasta ner och se till så dom hade lika många grejer var.
Sen så när vi kom till kassan sa jag åt dom att packa upp varorna på bandet, vilket dom tycker är jätte kul.
Men det va en bitter tant som la av någon spydig kommentar om att dom sprang fram och tillbaka mellan vagnarna och bandet och lastade upp grejer. men bitter tanter kopplar jag bort, så jag hörde inte riktigt vad hon sa.
Jag ska ta med mig små dvärgarna fler gånger när jag ska handla. det va perfekt!
Dom gjorde allt, utom att betala och packa påsen :p



Fröna va så gulliga när dom skulle sova.
 Dom fick sova i Tindras säng, skavfötters.
Och det gick jätte bra, för dom att somna och dom sov hela natten.
Dom låg och små pratade lite innan dom somnade, hur gulliga som hellst =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flickorna är hur gullig som helst....

2009-04-24 @ 13:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0