Tack!

Tack till alla som uppvaktade, gratulerade och förgyllde min födelsedag!
Den va verkligen toppen! Den bästa på evigheter!
Födelsedagen avslutades hemma hos Angelina och Chrille, med en massa underbara människor och alkohol!
Hade verkligen super roligt! Alla var så snälla och sjöng för mig när jag kom, och 100 ggr under kvällens gång.
Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår, speciellt när jag och Sanna va i farten på personer som hade däckat :p

Bilder ifrån gårdagen kommer senare.




Och till dig som skrev en "Anonym" kommentar,
ska du vara anonym och försöka hoppa på mig personligen,
så se till att använda sånt som rätt så många vet.
Inte någonting som en handfull personer vet om,
det är ju så genomskinligt vem du är.
Så ta och väx upp, du har ditt och jag har mitt.
så får det vara hädanefter också ...

Och du, ja jag skriver att jag bor på Östermalm,
just pga att jag GÖR det.
Men jag förstår att du är bitter och avundsjuk.
Med tanke på att jag har sååå mycket kärlek runt omkring mig,
då kvittar det faktiskt att inte jag är ekonomiskt oberoende.
Men du då? Du har varken eller..
stackare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0