Torsdag

Vilket otroligt underbart väder det är!
Tog en prommis till dagis i morse, igår också för den delen.
Såå underbart!
Idag blir det underbar shopping =)

Även att igår träffade jag J's mamma för första gången.
J har sagt att hon aldrig har gillat hans tjejer, men jag tror faktsikt att hon gillade mig.
så det va ju trevligt =)
Va även upp till hans mormor en sväng, så fick jag träffa henne också.
Sen for vi till Birsta en sväng.

Ähh, finns väl inget roligt att berätta.
Tänkte ta med flickorna på majbrasa ikväll iaf,
så vi får se hur det går.

Ha en underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du faaan uppdatera..

2009-05-02 @ 10:50:21
Postat av: Kaptenen

Har du slutat att blogga??

2009-05-03 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0