Vatten

Började dagen på Eclair, som vanligt =)
Fast även i vanlig ordning så lämnade vi små fisarna på respektive dagis!

När jag stog i duschen förut, blev vatten strålen mindre och mindre..
till slut kom det inget vatten alls, en smula irriterad fick jag givetvis avsluta min dusch,
men som tur va hade jag ju faktiskt duschat klart.. men endå! Jag ville duscha längre.
testade alla kranar, och det enda som kom ut ur dom va ett litet pys.. inte en enda liten droppe vatten.
och gud vad mycket vatten man använder som man inte tänker på, och jag som är extrem att tvätta mina händer,
jag gör det hela tiden. men nu då? Tur att jag har våtservetter hemma iaf.

ähh, nu ska jag gå ut och röka och ringa och beklaga mig för någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0