Dejt

Idag har jag och Tindra en dejt på Norraberget, om vädret håller i sig vill säga.
Dom lyckliga är Carolina, Savannah och Micke Picke =)
Så det ska bli trevligt! Kommer väl bli att jag och Carolina fikar, kedjeröker och surrar skit
medans barnen får roa sig i lekparken!
Men jag va dum som berättade för Tindra igår, för kl 6.45 va det en pigg liten tös som väckte mig och frågade när vi skulle åka, typ 100 ggr! Sen har det tjatats!  Annars brukar hon sova till kl 9 iaf.. men nej!

Men innan det bär iväg måste vi ner en sväng på stan,
ska in på Jess och köpa nån färg till min utväxt.
Dessutom ska jag boka om tiden, har ju tid den 18'e,
Tindra fyller den 16'e så det känns som att det kommer inte finnas överdrivet mycket pengar kvar då.

Nää, nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen.
Eller först blir det en cigg och energi dryck.
Jag är förövrigt beroende av energi drycker,
känns som att jag fungerar inte normalt utan dom.
De är liksom mitt kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0