Elak!

Nu måste jag få avreagera mig lite på packen ovanför mig!
Snart kommer jag explodera!
Han har tydligen börjat köra taxi, och han tar alltid med sig bilen hem.
och till saken hör att dom har två parkeringsplatser.
Och parkeringen jag alltid ställer mig på är egentligen en gäst parkering,
men eftersom att inte jag har bil jämt så har det på nåt sett blivit som min parkering.
för ingen annan ställer sig där!
Men nu har den dumma jäveln börjat ställa sin taxi bil där.
och jag blir så förbannad! Jag vet inte hur jävla många bilar dom har, för en står efter gatan, två på parkeringen
och nu har han lagt beslag på "min" parkering!
Så när vi kom hem förut, fick jag snällt ställa mig efter gatan, och fint promenera in i en dygn blöt buske
och försöka få ut ett sovande barn. Som möts direkt av blöta buskar!

Jag svor högt och tydligt över vilka idioter dom va,
och att han inte ens kunde parkera bilen rakt.
Dom hade balkongdörren uppe, så jag svor lite extra högt!

Snart jävlar alltså har jag fått nog av dom!
Dom går mig på nerverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0