Firas i 3 dagar

Idag har pappa/morfar, Monica och (gammel) farmor varit här och firat trollet!
Fyller man 3 ska det firas 3 gånger :p Hon ska väl fira med pappa sin och co, i helgen antar jag =)
MItt älskade troll åker ju bort nu i helgen, idag åker hon till farmor och farfar och i morgon kommer pappa hennes hem ifrån sthlm om jag har förstått rätt. Åhh så glad hon kommer bli mitt lilla hjärta!

Idag är även trollet med i Sundsvalls Nyheter, och gissa om lyckan va gjord när jag berättade att det va en annons ifrån Pappa, Evelina och lillasyster Alicia. Man märker verkligen hur stolt hon är över att vara storasyster,
och hon pratar ju såå mycket om lillasyster =)

När lill snuppan åker idag, packar jag min väska och beger mig till Skönsmon,
för att spendera helgen där! Ikväll ska jag ta mig ett häääärligt glas vin!
Åhh vad jag ska njuuta!
I morgon blir det ev en sväng till Alnö, Johan ska kolla på Christer p's lägenhet,
han ska måla å så där. så själv kommer jag hamna hos Carolina, surra massa skit och röka alldeles för mycket!
Det ÄR kärlek det ;D

Nää, nu ska jag ta och ringa Njurunda och höra när dom kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0