Fixar dag

Idag är det en fixar dag, typiskt när det är fint väder och varmt för en gångskull!
Känner mig super stressad, det ska städas, fixas och handlas, ska försöka hinna med lite tvätt också!
Men tårtan har jag beställt iaf, det blir en prinsess tårta med rosa marsipan.
Dom är ju så himla underbar på Eclair!
Det va en ny tjej som stod där, och när jag frågade om jag kunde få tårtan tills i morgon så fick jag veta att det va stängt i morgon. men hon gick och frågade han som har det där om dom kunde fixa det under dagen,
så sa han nej. men sen när han kom ut och såg att det va jag så va det inga problem att fixa tårtan idag!
Gud såå skönt! Så det blir tårta till barnen och de gamla vanliga hederliga mackorna med röra på till resten =)

Så nu ska jag bege mig ut till ica maxi och handla lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0