I'm a rock star, baby!

Min rygg håller seriöst på att gå av!
Skönt att jag är ledig tills på onsdag!

Tindras farmor ringde förut och frågade om Tindra kunde få sova över där,
och visst fick hon det. men jag saknar henne sååååå mycket!
Känns som att trollet har varit borta en vecka, fast det bara är sen i går morse.
och gud vad det värmde i mitt mamma hjärta när jag pratade med henne i telefon.
Go rumpan min! Så i morgon blir det extra puss kalas!

Och vad gör man en barnledig söndag?
Jo man åker till ön igen!
Men jag fick inte skriva att jag skulle umgås med Carolina, för henne.
Jag ska leka med Rizzto :p vi ska rocka guitar hero!
Måste bara få tag på Snorhan, så jag kan hämta min ena gitarr hos han.
Rizzto har ju bara en gitarr! Det är lite minus poäng i rock stjärne statusen måste jag säga!

Nää, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0