Landet

Vi är på landet och har det bra =)
For hit i förrgår och lämnade trollet, eftersom jag spenderade dagen med Carolina igår,
vi uträttade lite saker o så. vart kvar till 20 tiden ungefär, och vi började dagen vid 8.
så det vart en hel dag kan man säga =)
Även att Johan tatuerade sig igår.. Ohh, hottie hottie =)
(Jag ska smyg fota hela han, så ska ni få se. hehe...)
Lite avundsjuk måste jag ju erkänna att jag blev!
Jag vill också har fleeer tatueringar! Men det kommer!


En sak till, kom in på en blogg av en slump.
och det är rätt så lustigt. Vissa saker som står där är som att läsa min egen blogg.
och till saken hör att människan vet vem jag är, och förmodligen läser min blogg.
Jag måste vara din Idol!
Men jag tar det som en komplimang, kära du! ;)

Just ja, måste ju berätta!
Jag har gått ner ännu ett kilo =) Happy face!
Så nu visar vågen 60.
2 kilo till, sen är jag nöjd!


Hoppas att alla underbara får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0