Phalaenopsis Aphrodite

Jag har en fråga till er kära läsare, speciellt till er som kan om blommor!
Orkidéer för att vara exakt!
Jag fick en super fin Phalaenopsis Aphrodite när jag fyllde år, en jätte stor med två stänger och jätte fina stora vita/lila blommor. Nu har alla blommorna ramlat av!
Kommer blommorna komma tillbaka? Isf hur ska man sköta den fram tills dess?
Och hur lång tid tar det innan blommorna kommer tillbaka? Blir dom lika fina och stora?
Jag vill verkligen att den ska bli som den va! Utan att behöva leta reda på en lika stor och fin, som jag kan köpa.
Jag skulle bli super glad om nån kan svara på frågorna! =)


För övrigt sitter jag och kollar runt på tatuerings sidor!
Och jag är såååååå himla sugen på att tatuera mig igen!
Jag vill! Jag vill! Jag vill!!
Så nu ska Cecilia Slösa-mest-pengar Lundstedt försöka spara pengar :p
Jag älskar verkligen tatueringar! Och på killar är det såå otroligt hett!
Jag kommer ihåg första gången jag såg Johan i bar överkropp,
jag höll ju på att smälla av!



Kommentarer
Postat av: blommor som inte ges med kärlek vissnar, blekfeta gubbar utan tatueringar är trygghet

2009-08-05 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0