Rymmningsbenägen

Vilken underbar dag vi har haft!
Tindra somnade som en stock!
Även att trollet gjorde ett rymmningsförsök idag när vi va på McDonalds.
Jag skulle gå på toa, och då passade trollet på att springa ut.
Carolina fick tag på henne i slutet av parkeringen, men då vart hon uppläxad både av Carolina och mig,
Så hon lovade dyrt och heligt att hon aldrig mer skulle göra så!
Så det här måste vi göra om Carolina! (Utan rymmningsförsök, givetvis ;p)

Va ner på Jess på förmiddagen och köpte en toning till håret.
Tänkte slänga i den ikväll, men orkade inte.
så jag gör det i morgon.
Men jag läste en lustig grej på förpackningen

"Hårfärg kan framkalla allergiska reaktioner, som i enstaka fall kan vara allvarliga"
Så står det ju på alla förpackningar,så det va inget märkvärdigt, men sen när jag läste vidare så stog det
"Tatueringar kan öka risken för allergi mot denna produkt"

Vad har tatueringar med hårfärg att göra, är då min fråga?

Ska ta och lägga mig i sängen och grubbla över det ett tag.
I morgon väntar jobbet, och jag har en sån mensvärk att jag hellst av allt skulle vilja dö.
och dessutom har jag ingen bil i morgon!
Så först blir det en promenad till och från dagis som tar nästan 1 timme, sen hem och snabb duscha och göra mig klar för att promenera ner till jobbet som tar 20 min.
Sen att röra på mig heela tiden, 6 timmar på jobbet.
Jag undrar om jag överlever morgon dagen, eller om jag hittar något rum där jag kan lägga mig i fosterställning
och dö, ungefär.
Jag hoppas vid allt i världen att det blir en lugn dag i morgon!



Kommentarer
Postat av: chricke

Carpe diem, tänk på en dag i sänder.. Ta en powernapp på ett rum om du känner för det =)

2009-08-06 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0