Sommarväder

Jag har sååå tråkigt!
Jag saknar mitt troll så oerhört mycket!
Va ner och lämnade bilen hos farmor förut idag, så jag tog en promenad hem.
och gud vilket sommarväder det är idag!  Hoppas det håller i sig, så vi kan bada i morgon.
Nu håller jag på att tvättar sängkläder och sånnt, så ska det få torka ute.
Lovely!  Det luktar ju såååååå gott!

Har även betalat räkningar, ja jag  vet, lite sent.
Glömdes helt bort förra veckan när vi va på landet,
och i helgen har jag ju haft Jobb/Guitar hero maraton.
Men nu är det gjort, så nu är man lite halv fattig så där igen :p haha..

Ska ta tag i städningen här hemma också, jag vill inte.
det är ju såååå tråkigt, men det måste göras!
Hatar när det är skitigt å så, fast egentligen är det inte skitigt
det ligger en massa kläd högar lite här och var som ska plockas bort.

Nää, vilket tråkigt inlägg detta blev!

Nu ska jag se om jag hittar nån trevlig bild på Tindra som jag kan sätta in i tidningen när hon fyller år =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0