Stora lilla staden

Idag hade jag och trollet en hel dag på stan!
Fast först fick jag göra ärender åt grannen som är sjuk, så jag fick lämna in travet.
Och gubben på kiosken va värsta slibbig, han frågade om leg. så visst tyckte jag och tog fram det,
när jag fick tillbaka det va han noga med att poängter att han bara ville veta vad jag heter.
Behöver jag säga att han va utlänning?? (Och nej, jag är inte rasist eller fördomsfull)

Sen begav vi oss ner till staden.
Började med Åhlens, och vad hittar jag?
Viva La Diva, hade verkligen ALLA nagellacks färger man kan tänka sig.
Så släng dig i väggen Depend! Så nu ska jag bara vänja mig vid att ha nagellack, sist jag hade det va nog när jag va runt fjorton dvs ca 4 år sen.. eller 9 välj själv :p
Iaf, när jag har vant mig lite, ska jag köpa en knalligare grön! =)
Fast dock så måste jag säga att Depend torkar på ett ögonblick medans viva la diva tar en evighet!

Sen införskffade vi oss lite strumpor, eftersom både mina och Tindras strumpor verkar bli uppätna eller nåt.
så 7 par var blev det, och två tröjor till mig.
Köpte även hand sprit på apoteker, så att man kan förhindra lite influensa spridning ifrån dagis.
men jag ska försöka hålla Tindra hemma så mycket som möjligt, tills vi blir vaccinerade.
Johan tycker att jag är paranoid, men säg det du när du ligger med en sån där ECMO(?) grej,
konstgjord lung maskin! Så ska vi se vad som va bäst! Hah!

Va något mer också.. men just nu har jag lite hjärnsläpp!
Fick starta om dator jäveln, för internet krånglar,
så jag måste starta om den titt som tätt.. så man kommer av sig lite!



Kommentarer
Postat av: linda

kommer du ge tindra vacination??? jag e lite halv skeptisk, då det innehåller kvicksilver tydligen åh det kan påverka barnens hjärnor,, fan måste läsa på mer om det där åh höra med bvc,, suck....

2009-08-29 @ 23:24:02
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: isa

hej på dej du...

har jag misst nått emn varför ska du ha knallgrönt nagelack?? finns ju snyggare färger ju;o)



men iaf så angående denna svininfluensa å dess vacination så finns de även en lite risk för förlamning! sen är de inte helt klart heller vad de är för biverkningar man får man man tar detta vacination...

så man ska nog tänka både en å två ggr innan man tar de... tänkte bara va snäll å tala om de så de vet:o)



kram

2009-08-30 @ 19:38:05
Postat av: Cicci

Isa:

Jag tycker att det är fint =)



Och ang förlamningen så är det väldigt liten risk, och dessutom om man nu har oturen att få den så är det övergående!



Kram

2009-08-31 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0