Lucia

Trött trött trött och ännu mera trött.
Snart blir det sängen för min del.
Ska vara på dagis strax före 8 i morgon,
kl 8 har dom Lucia. Vem kommer på att ha lucia firande kl 8 på morgon?
Dessutom ute? Jag får stå där som den zombie jag brukar vara på morgonen,
med håret åt alla håll och det närmsta smink i ansiktet är de svarta trötthets ringarna under ögona och den kritvita färgen i ansiktet. Men vad gör man inte? :p

Va ute på en rask halv lång promenad idag,
och gud vad upp piggande det va, kändes så fräscht.
Jag som gick överallt förut, nu sätter man sig i bilen och åker ist.
Jag ska verkligen ta tag i det här nu, och börja gå ut å gå igen.
Dessutom vet jag att jag kommer må bra av det,
och jag kommer förmodligen gå ner de kilona jag vill.
Såå, nu ska fläsket brännas =)

Nää, nu måste jag sova
huvudet håller på att sprängas och jag har 0 energi kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0