Psykopat

Det löste sig idag.
Vi åkte med pappa och Monica,
Tindra fick vara med dom medans jag sprang och handlade julklappar.
När jag är själv går det så fort, känner mig så stressad när jag går själv på stan,
ja ni vet ju min fetto mani. Har ju lite svårt med att vara ute bland en massa folk.
De mesta blev avklarat förutom till mamma och Ulf.
Har inte en aning om vad jag ska köpa till dom, känns ju lite trist och uträknat att komma med glasen som jag har köpt varje år i säkert 5 år. Men dom är jätte fina =)
Men men, vi får seeee vad det blir!

Även att om det va nån som såg mig eller hörde mig i morse
måste dom ha trott att jag va nån psykopat eller nåt :p
Jag fick världens utbrott på biljäveln!
Jag stog och skrek och sparkade på den samtidigt som jag fick plumsa i
snö som nådde ovanför knäna på mig :p



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå, om du har nått bra tips på julklappar till dom så säg till, jag har panik över det där ..

2009-12-21 @ 21:55:32
URL: http://dontreallycare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mm, allså jag frågade ju Patricia förra veckan nångång vad dom ville ha, men hon sa bara åt mig att spara mina pengar..men man vill ju som ändå köpa nått litet, men som sagt hör du nånting som dom vill ha eller så så säg till :)



Vad ska du göra på nyårs då? jag och martin kommer ju till sundsvall över nyår, vore ju trevligt att få träffas :)

2009-12-22 @ 00:05:17
URL: http://dontreallycare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0