Snöänglar

Helgen har vi spenderat på landet.
Idag va vi ute och härjade i snön, och givetvist hade jag glömt kameran hemma.
Tindra gjorde en massa snöänglar och åkte snowracer.
Jag fick äran att släpa runt på den. Tungt kan jag lova, när det va oplogat och 100 meter nysnö.
Till slut orkade jag knappt andas, då kom mamma som en räddare i nöden och tog över :p

Imorgon blir det stan, ska handla julklappar.
Sen blir det lunch med älskade farmor.
Jag har knappt köpt nå julklappar alls.
Julen känns så tråkig i år, och ju närmare den kommer
ju mer ångest får jag. Det är Jonas "år" att ha Tindra,
så min lilla troll unge kommer vara borta över jul.
Det känns så tråkigt, så jag kommer skita i julgranen i år.
Inte bokstavligen då :p
Det känns bara som en massa onödigt bök,
när trollet inte ens ska vara hemma.
Jag lääängtar tills nästa Jul.

Men nu på Juldagen blir det utgång, som det ser ut nu,
har inte varit ute på juldagen på en massa herrans år.
Så om nån är intresserad av att följa med,
är det bara att hojta till =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0