förundrad

Jag vet inte om det är mig det är fel på eller om det är datorn.
För helt plötsligt har min header kommit tillbaka. Jag vet inte om jag ser i syne, eller om datorn har fått ett spratt.
eller om det mirakulöst nog bara är så att header har kommit tillbaka, men jag förstår inte hur.
eftersom "koderna" är tagna från Carolinas testblogg, som numera inte finns.
jag är förundrad...

I morgon blir det Birsta! Åhh, som jag längtar!
Ska införskaffa en säng åt Trollet mitt, får se om jag köper stolen i morgon också,
men det tror jag. sen lär det ju bli en sväng in på Birsta City. Totalt underbart!
Jag behöver muntras upp med shopping!
Måste även köpa en "Sjörövar ögon lapp" till Tindra, hon hade haft på sig det idag på dagis,
ungefär hela dagen, och sjungit sjörövar fabbe. För att hon skulle ta av sig den och följa med ifrån dagis,
så lovade jag trollet att hon vi ska köpa en sån i morgon.
Men det återstår att se om hon får följa med i morgon eller inte,
har inte bestämt mig!

Appropå ingenting,
tänk vad mycket glappkäftar det finns.
Folk bara vräker ur sig ord...

Ha en underbar kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Siv

Trevligt att det är tillbaka:-)

2009-02-27 @ 08:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0