Helgen

I fredags hade vi en liten tjej kväll hemma hos Carro, det va Jag, Frida, Ida och självklart Carro då =)
Frida gjorde underbart god mat, och jag vart invigd som vinkärring :p haha..
Jag hatar vin, jag hatar det över allt annat, jag får kväljningar av bara tanken på vin och lukten vill jag bara kräkas av.
Inte ens i "glans dagarna" när klockan va 5 på morgon på nån efterfest gick inte ens vin ner,
när man egentligen kunde dricka allt med alkohol.
Men i fredags, jag vart såld på första klunken to.m. Inte illa! Det va gudomligt gott!
Blandade det med Sprite, men ju längre kvällen gick, ju mindre sprite blev det.
Tror vi drack upp nästan 2 lådor, boxar eller vad man kallar det.
Hade iaf, gudomligt roligt måste jag säga. Får se om nån av dom andra flickorna lägger ut några bilder :p
Kan tänka mig att bilderna är jätte roliga, vi skulle ta en grupp bild. EN! Det vart säkert 20 stycken och på varje kort försöker jag och Ida se smala ut. utan att lyckas särskilt bra om jag inte minns helt fel.
Det va så himla kul, Så Tack flickor för en fantastisk kväll!

For hem till J efteråt, där hade han en massa folk,
så det va bara att hugga in på några cider och surra med folk.


Gårdagen vart super lugn såg Melodifestivalen och åt BiteLine Pizza =)

Hoppas att alla underbara har haft en underbar helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0