Landet

Idag åker jag och lillan till landet för lite avkoppling och bakning av semlor.
Tindra kommer bli super glad när "Dotta" är med. Hon har tjatat om honom i flera flera dagar,
och hon vart så himla besviken när jag sa att han väntar nog hemma.
men jag pratade med Ulf igår kväll och han sa att han kunde hämta Tindra på dagis,
lill trollet kommer ju flyga i taket =)

Va på Eclair imorse och fikade, för ovanlighetens skull :p
J va på super dåligt humör, han fick tillbaka sin preciuos igår, bilen alltså.
den har varit på lackning. Så hade jag glömt lägga in en filt under barnstolen,
så han stog och svor åt det och hade sig. Jag och tjejen på Eclair stog och fnittrade åt honom.
Älskade sötpropp! =)


Någon som känner för att göra en header åt mig,
eftersom min har försvunnit?






Tjingeling!












Kommentarer
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad av mig :o)



och om ingen anna gör det så gör jag en så snart jag får lust för just nu är jag inne i tidrnas blogg-görar-svacka

2009-02-13 @ 19:31:42
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0