Ny telefon

Efter badet idag tog vi en sväng på stan och det blev en ny mobiltelefon för min del,
det blev även ett abonemang. jag är fruktansvärt skeptiskt till mig och abonemang.
men man fick ringa för 199 kr i månaden iaf, så jag får försöka hålla mig inom det.
Jag brukar tvär säga Nej till erbjudande och sånt trams, men jag blev sååå knäsvag när killen visade den underbaraste finaste telefon jag någonsin har sett, och dessutom är den bra på alla sätt och vis.
jag är SÅÅÅ NÖJD!!


Sony Ericsson W595
Självklart är den ROSA =)


Även att just nu går allt så bra för mig och J,
ett tag gick allt emot oss på olika sätt och vis.
men nu har allt löst sig för både mig och J.
Otroligt skönt!

Nä, nu ska jag aktivera flickorna,
J skulle åka ner till stan och hämta min nya precious =)


Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Svea

En sån vill också jag ha:-)

2009-02-19 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

Snygg Tlf.

2009-02-21 @ 11:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0