Ön

Idag har dagen spenderats ute på Ön med Carolina och Savannah.
Har haft det mycket trevligt. Vart en liten promenad med, hämtade snygg Micke på dagis =)
Tindra vart super lycklig, sen så härjade dom på och hade sig. Och som vanligt slängde nudist Tindra av sig kläderna och Micke va inte sen att haka på. Små fröna!
Det är någonting med mig och små pojkar, dom har en tendens att bli kär i mig och jätte blyg.
Men idag fick jag kramar av Micke iaf, sen så försökte han våldta mig med pussar.
Han är då 5 år :p
Åkte dit vid strax före 10 imorse och åkte strax efter 19,
tiden går ju så himla himla fort när man spenderar tid med Carolina.
Och vi gör ju inget särskilt, vi röker mest.. haha!

Har jag blivit trist? Antalet besökare har halverats.
men men, inte hänger jag läpp för det. ohh nej!

Nää, nu har jag svullat 2 bullar och en kopp varm choklad i min extremt fina drama queen mugg, hihi!
(Den är så himla god att dricka ur! )
Så nu blir det en cigg.

Ha en bra kväll
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0