Skabbklippt

Jag upptäckte en fruktansvärd sak när jag satt och fönade Tindra's hår efter duschen!
Hon är SKABBKLIPPT bak på huvudet!
Jag vart snor tokigt!(inte på Tindra såklart!) Hon sa att det va Molly på dagis som hade gjort det,
men för säkerhetsskull ringde jag upp Jonas och hörde med han.
och mycket riktigt, i fredags hade Tindra blivit skabbklippt, av just, Molly på dagis.
Tindra skulle egentligen få vara ledig i morgon, men jag överväger starkt att hon ska få gå på dagis ett tag,
enbart för att jag ska dit och skälla ut personalen!
Gud vad arg jag är!
Tindra hade fått så långt och härligt hår med underbara lockar.
nu är det 1 cm ungefär, i mellan det är det långa tåtar som sticker ut!
Jag är så himla himla fruktansvärt arg så jag kan spricka!!!
Hur kan man lämna små barn utan uppsikt med saxar?!?





Kommentarer
Postat av: Petra

gud va sött ;)

2009-02-24 @ 19:47:56
URL: http://petratyra.blogg.se/
Postat av: Tjusiga jag, jaaa ni vet, momma:)

ÅÅ hon är ju för söt mitt älskade barnbarn och vilken text Igge har lärt henne, så tydligen så har hon redan glömt bort den riktiga "skratt" hon är ju bara för söt trollungen våran...



Puss och kram vi syns på stan

2009-02-24 @ 22:03:35
Postat av: linda

åh hua får de ha "riktiga" saxar på dagis när de e så små? skandal i så fall....

2009-02-25 @ 15:39:47
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0